There she goes - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Sharona Bol - WaarBenJij.nu There she goes - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Sharona Bol - WaarBenJij.nu

There she goes

Door: Sharona

Blijf op de hoogte en volg Sharona

07 September 2011 | Nederland, Rotterdam

Na 4 jaar studeren, heb ik eindelijk mijn diploma gehaald en ben ik klaar met school. De vraag die ik al zo'n 6 miljoen keer gesteld heb gekregen is: en nu? Nou... nu ga ik naar Australië! Voor velen niet echt een verrassing aangezien ik al een paar jaar loop te zeuren dat ik naar Australië wil.

De vliegtickets zijn geboekt en het staat nu echt vast. Ik vertrek 1 december samen met Inge voor een reis van 4 maanden naar Australië en Thailand. De eerste 3 maanden gaan we door Australië reizen en eind februari ruilen we Australië in voor nog een maand Thailand.

Ik vertrek 1 december vanaf Schiphol om 14:30 uur richting Dubai. Hier blijven we nog een paar dagen om wat van Dubai te zien. Op 4 december vliegen we verder naar Melbourne voor het begin van onze reis.

We hebben de reis nog niet precies uitgestippeld, maar weten wel welke plaatsen we willen zien. Vanaf Melbourne reizen we in ieder geval door naar Sydney om daar oud en nieuw te vieren! Vanaf Sydney gaan we de oostkust af naar Cairns. Misschien dat we nog een binnenlandse vlucht boeken naar Alice Spings, maar dit hangt van de tijd af. Op 28 februari moeten we namelijk weer terug zijn in Sydney, voor onze vlucht naar Bangkok.

We blijven 1 maand in Thailand. Voor de reis in Thailand hebben we nog niks gepland. De komende weken zullen daarom bestaan uit het plannen van onze reis door Australië en Thailand. Op 27 maart vliegen we vanaf Bangkok weer terug naar huis, met een tussenstop in Dubai. Ik land 27 maart om 13:30 uur weer op Schiphol en dan verwacht ik toch wel spandoeken en heel veel chocola! ;)

Het wordt nu allemaal steeds officiëler en er moet nog een hoop geregeld worden voordat we vertrekken. Ik heb er in ieder geval erg veel zin in, maar vind het tegelijkertijd ook wel heel spannend. Via deze site kun je mij volgen tijdens mijn reis door Australie en Thailand.

Liefs,
Sharona



  • 07 September 2011 - 16:20

    Kim:

    Moet er nu nog niet aan denken dat ik je voor 4 maanden moet missen ... Maar ik ben super blij voor je! X, je bitchbol nicht

  • 21 November 2011 - 12:56

    Karla Pieterse:

    ik ga je verslag zeker volgen en wens je een hele leuke en goede reis!!!
    we gaan je wel missen maar kunnen misschien afentoe ff skypen.
    xxxxxxxx

  • 21 November 2011 - 15:59

    Jeanet Heeren:

    Hoi Sharona,
    Zo hier alvast een berichtje van mij ik wil gewoon de eerste zijn op je site maar dat lukt al niet meer zie ik haha. Ik wil je een hel fijne reis wensen als je me belooft heel voorzichtig te doen als je daar bent. Je moet zo veel mogelijk je idealen na streven, je kan beter spijt krijgen van de dingen die je wel gedaan heeft als die je niet hebt gedaan. Als dit is waar je al zolang van droomt is het nu de tijd dus ga er voor en geniet met volle teugen. Natuurlijk is het heel spannend maar je gaat er ook zoveel van leren en je kunt altijd terug komen als je zou willen maar dan kan je nooit zeggen had ik maar. Ja, en ik zou graag op Hiphop staan met chocola en een spandoek. Heel veel plezier daar en ik zie je in maart met heel veel reis verhalen xxxxxxxxx

  • 22 November 2011 - 06:02

    José Van Der Helm:

    Hey Sharon, ga vooral genieten en jouw doelen nastreven. Kan wel duizend dingen op noemen wat je vooral wel en vooral niet moet doen, maar ga vooral genieten. Deze ervaring nemen ze je nooit meer af.
    En ik spreek uit ervaring. Tuurlijk ga je het thuisfront missen, zij jou ook.
    Maar laat geregeld wat van je horen en alles komt goed.
    En ik ga je zeker volgen.
    Dikke knuffel José en Pierre.

  • 07 December 2011 - 16:27

    Oma Kitty:

    Hoi Sharona, even een kort berichtje van oma. leuk om te lezen dat alles goed is gegaan tijdens je reis. Spannend hè! Ik heb me voorgenomen om iedere dag even te lezen wat je hebt geschreven. Dus wel blijven bloggen hè.
    Pas goed op jezelf en je vriendin. En pas op met die Australische jongens, die doen alles op z'n kop:-)
    No Worries mate!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sharona

Actief sinds 18 Juli 2009
Verslag gelezen: 172
Totaal aantal bezoekers 19923

Voorgaande reizen:

09 Mei 2015 - 06 Juni 2015

Brazilië, Argentinië, Bolivia en Peru

01 December 2011 - 27 Maart 2012

Dubai, Australie,Thailand, Maleisie en Singapore

Landen bezocht: